sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 11

* Jason *

To będzie zabawna rozmowa , pomyślałem do siebie  kurwa Julia czuje się lepiej. Ona była taka napięta , można było wyczuć jak to z niej wypływa.
- Więc Julia weszła wczoraj do auta z małym siniakiem na szyi , I stwierdziłam ze jest to prawidłowe zachowanie dla szkoły - powiedziała jej mama.
Kim była ta kobieta?
Czekaj , czy ona powiedziała o dniu wczorajszym?
- Nie wiem czy jesteś świadoma o wczorajszym zachowaniu Juli i Jasona - Wszedłem , obróciłem Julie odgarnąłem jej włosy z szyi i pocałowałem ją przy wszystkich .
- Jason! - krzyknęła pani Tutie , uderzając rękami o biurko . Jej mama również się obróciła . Użyłem mojej ręki i zacząłem smyrać ją po plecach.
- Przestań - zachichotała Julia.  IDEALNIE.
- Julia!- jej mama oszalała. ( tak ode mnie - > :D )  , wzięła ją z transu i uderzyła mnie w głowę.
- Co się stało wczoraj? - spytała jej mama
No to zaczynamy!
- Więc nauczycielka złapała ich na ucieczce z klasy, i uprawianiu seksu w łazience. - powiedziała głośno i bezpośrednio. Ledwo powstrzymywałem się od śmiechu.
- Julio czy to prawda ? - spytała. Złapałem ją mocno za kolano dając jej do zrozumienia co ma mówić.
Nie powiedziała nic.
Złapałem mocniej.
- Tak - powiedziała Julia , bardzo cicho. Twarz jej mamy skierowała się na mnie .
- TY! - Skierowała palucha na mnie.- Co ty sobie myślisz , że możesz odbierać mojej córce dziewictwo po jednym dniu znania jej? - Powiedziała mi prosto w twarz. A ja patrzyłem się prosto w jej . Oko w oko.
- Twoja córka jest cholernie seksowna - powiedziałem. Więc Julia jest dziewicom Hm... .
- Mamo proszę uspokój się - powiedziała Julia .
- Julia on nie może tak robić - powiedziała jej mama.
-Ta może - powiedziała Julia .  Jej oczy się rozszerzyły. Moje oczy się rozszerzyły.  Czy ona to powiedziała?
- Jason chodźmy - powiedziała .Wstałem i oplotłem moją ręką jej talie. Wyszliśmy z sekretariatu. Jej głowa była na moim ramieniu.
- Jason? - spytała.
- Co? - odpowiedziałem zmieszany
- Czy mogę dostać twój numer telefonu?
- Nie wiem czy na niego zasługujesz - powiedziałem ściskając mocniej ją w pasie.
- Ugryź mnie - zaśmiała się wystawiając język. Ona definitywnie żartowała. Ale ja nie.
Jej głowa była dalej na moim ramieniu.Położyłem moją głowę na jej ramieniu położyłem moje usta na jej szyi , ssałem jej skórę a na końcu ugryzłem ją .
- Jason - syknęła.
Odsunęłam się i spojrzałem na moje dzieło. Wyglądało to jakby wąż na nią napadł.
- Po tym muszę zasługiwać na twój numer - powiedziała. Spojrzałem na jej tyłem i ujrzałem w tylnej kieszeni jej telefon. Wiec wyciągnąłem go "niezauważalnie ".
-Zboczeniec - powiedziała.
Nie miała pojęcia nawet jaki . Wbiłem swój numer i wysłałem sms-a sam do siebie. Wyświetlił mi się jej numer więc zapisałem go jako Julia.
- Dzięki -powiedziała
- Nie ma sprawy. - odpowiedziałem.
_______________________________________________________________________
Tadam. :D Będę chciała dodać jeszcze jeden rozdział tak na miłe rozpoczęcie roku szkolnego -.-. Ja pierdole kiedy zleciały te wakacje? To wszystko? Co za porażka. Mam pytanie.

Znacie jakieś opowiadania o Justinie ( najlepiej z 2010 /2011) ale takie gdzie nie jest takim skurwielem? :D Tęsknie za takimi opowiadaniami i wyszukuje jakieś linki ale nie ma tego za duzo bo onet dużo pousuwał. Będę wdzięczna. Udanych ostatnich dni wakacji. Jutro oficjalnie zostaną dwa tygodnie. Dziękuję za życzenia urodzinowe :) ♥ . @iPraiseSwag . x

12 komentarzy:

  1. rozdział jak zwykle asdfghj :)
    a co do tych opowiadań to też tęsknie właśnie za takimi ale niestety też nie znam żadnego ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. @naniszczesnyme17 sierpnia 2013 08:35

    hahahaha ale świetny rozdział, prooooszę dodaj w miarę możliwości nn, jak najszybciej bo się nie mogę doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zawsze super :)
    Czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  4. boski rozdział a co do opowiadania to Justin jest tu dobry nie jest Bad Boyem ale jest z tego roku i to jest opowiadanie to teledysku As long as love me http://asslongassyouloveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny rozdział :)
    Nie znam tego typu opowiadań... Trochę mi ich brakuje :c

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział. czekam na następny. :)
    @awmycanadianboy

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste opowiadanie:OO czytam je od dzisiaj:)) szkoda tylko, że rozdziały takie krótkie:(
    Też nie znam takich typu opowiadań, nie lubię ich, więc nie pomogę:(
    Ps. Mogłabyś zdjąć blokadę dodawania komentarza (chodzi o to, że sprawdza czy nie jesteś robotem) to dużo ludzi zniechęca do dodawania komentarza:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawiść, która przeradza się w bezgraniczną miłość :)
    http://next2ujustinbieber.blogspot.com/
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy