sobota, 25 maja 2013

Rozdział 6

* Jason *
Ta dziewczyna jest tu tylko dzień a już mnie kurwa irytuje. Nie chodzi tu jedynie o seks po tym co się stało , zostawiłem na niej ślad czego żałuje . Ona ma zawsze spięte włosy, więc to jasne że ślad będzie widoczny , jest nowa i nie ma żadnych przyjaciół ja jestem jedyną osobą która z nią rozmawiała więc każdy będzie wiedział że to ja.  Zastanawia mnie jak daleko to wszystko zajdzie? Otworzyłem drzwi sekretariatu i podszedłem do pani Tuite .
- Jason , nie ma potrzeby byś tu dalej został  -powiedziała przepychając się obok mnie w pośpiechu . Ja wróciłem do mojej szafki , pani Tuite biegła przede mną ale była dość grubą kobietą więc "biegła" wolno , zobaczyła torbę Juli na podłodze przed drzwiami woźnych . Zacząłem iść szybciej , chciałam się spotkać z Nickiem jak najszybciej .
- Mój drogi Boże ! - usłyszałem krzyk pani Tuite. - Dlaczego tu jesteś?- dalej krzyczała
- Jason mnie tu zamknął - powiedziała Julia . Automatycznie przyspieszyłem, szybko stanąłem na mojej deskorolce i jechałem wzdłuż korytarza , w samą pore zanim zdążyła mnie złapać ,wjechałem na chodnik.  Było zimno , pomyślałem że zadzwonię do Nicka , odblokowałem telefon i wybrałem jego numer.
- Halo ?  - powiedział przez telefon
- Cześć stary mogę dostać moje pieniądze ? - odpowiedziałem 
- Sorry stary, nie ma mnie teraz w mieście - powiedział
Poza miastem nie byłem mile widziany. 
- Gdzie jesteś? 
-Nie jestem pewny , Ross wie - powiedział Nick
- Więc mogę wziąć moje pieniądze jutro?
- Nie , wtorek będzie lepszy
- Stary kurwa , wtorek jest jutro - powiedziałem śmiejąc się - Jesteś pijany?
- Może - odpowiedział- Zobaczymy się w środę , czy to jest dzień który jest po wtorku? - chciał brzmieć trzeźwo ale nie zbyt mu się udało 
-W porządku man, do zobaczenia
- JASON ! Żegnaj! - odpowiedział głośno przedłużając żegnaj bardziej niż potrzeba 
Zacząłem się śmiać ,chowając mój telefon do kieszeni . Stwierdziłem że pójdę do parku , jeszcze nie do szpitala psychiatrycznego . Słońce nie świeciło , sprawdziłem moją skrzynkę i zobaczyłem że mam list. Schowałem do kieszeni i pojechałem na desce do parku .Usiadłem i rozerwałem kopertę.
" Drogi Jason'ie McCann'ie
Zostaliśmy poinformowani , iż jesteś że brałeś udział w przestępstwach w ciągu ostatnich 3 lat ...."
- Molly zatrzymaj się ! - krzyk dziewczyny przerwał moje czytanie i spojrzałem na dziewczynę, była to Julia.
- Molly idź wolniej - spojrzałem w dół na małego szczeniaka który próbował chodzić. Jej brązowe włosy były rozpuszczone , była w fioletowej bluzie i czarnych spodniach. Spojrzałem znowu na list " Chcielibyśmy cię poinformować , że 3 lata ... " - Molly na litość boską! 
- Możesz się zamknąć - krzyknąłem
- Słucham? - rozejrzała się - Jason? - powiedziała cicho - JASON! - krzyknęła podchodząc do mnie - Dlaczego to zrobiłeś? ! 
- Co ? Ja? - zaśmiałem się kpiąco 
- Tak ! Ty! 
- Co ja niby zrobiłem ? - grałem głupiego
- To - Odgarnęła włosy i zobaczyłem wielkiego siniaka/ malinke . Zacząłem się śmiać ,śniak był większy niż piłka golfowa z czarną linią na środku . Jeszcze bardziej się zaśmiałem. 
- Serio myślisz że to śmieszne ? - powiedziała - Jeszcze mnie zamknąłeś! - krzyczała 
Złożyłem list i schowałem go do kieszeni i po prostu odszedłem od niej . Słyszałem jej kroki i przystanąłem .Obejrzałem się za siebie i zobaczyłem że siedzi tyłkiem na chodniku a jej szczeniak liże ją po twarzy. 
- Dlaczego  tak myślisz? To był mój pierwszy dzień w szkole a ty okazałeś się zwykłym dupkiem . - powiedziała wstając i otrzepując swoje spodnie, patrzyłam na mnie a ja ją uciszyłem . 
- Kochanie , ja jestem Jason McCain . - odwróciłem się i wyszedłem z parku . 
______________________________________________________________________

Już jest! Przepraszam , że tyle czekaliście ale teraz sami wiecie jaki jest czas w szkole a ja walczę o pasek . Dodatkowo mam jutro komunie i nie wiem kiedy się wyrobie ze wszystkim ale pomyślałam że wypada już dodać rozdział zresztą dobrze czasami oderwać się od książek . Blog ma już prawie 2 tys wyświetleń . Wow! 
 Jeśli ktoś z was chce być informowany to tutaj się można " zapisać " - > http://betteroffalonetlumaczenie.blogspot.com/p/informowani.html . W Boże Ciało nowy rozdział :)
@iPraiseSwag

4 komentarze:

  1. Interesujący. Nie mogę doczekać się kolejnego ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww.. to jest serio fajne :D podoba mi się.
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego on ją tak traktuje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. „…Hej teraz możesz chodzić dumny mówiąc, że uderzyłeś dziewczynę, gdy jej ręce i nogi były kurwa związane! I nie jesteś twardzielem Jason! Jesteś kurewsko głupi i jak coś, jesteś pieprzonym złem, jesteś porywaczem i mordercą. Ludzie jak ty nie zasługują na życie i może dla ciebie jestem suką, ale ludzie jak ty na to zasługują!”

    Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów o tym jak zło spotyka diabła, zapraszam na tłumaczenie niesamowitego opowiadania: badmeetsevil-tlumaczenie.blogspot.com
    Wpadnij a może zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy