niedziela, 8 września 2013

Rozdział 12. cz.1

Jason

O Boże . Moje oczy paliły . Co się stało wczoraj ? Próbowałem przypomnieć sobie wszystko. Była niedziela. Kurwa. Jeśli wczoraj była niedziela to znaczy że dzisiaj jest jebany poniedziałek? Jęcząc starałem podnieść się z łóżka. Poczułem jak mój telefon wibruję ... w moich majtkach. Dlaczego on się kurwa tam znajdował?  Jęcząc odblokowałem mój telefon i zobaczyłem wiadomość od Jaxine.
"Ranek , sexy. Gotowy do szkoły? :) "

Czekaj , co? Od kiedy ona nazywa mnie sexy? Nie że nie jestem , ale od kiedy? Czy ja ją pieprzyłem kiedy wczoraj brałem coś u Nicka? Nie ma mowy. Nigdy .

"O czym tu mówisz? " wysłałem jej wiadomość.
"Wczoraj , twój mały bawił się moim kolczykiem w pępku. A dzisiaj jest poniedziałek więc mamy szkołę. "

Jej kolczykiem w pępku?Co ? Ona miała przebity pępek?  Mimo wszystko to gorące ( pociągające) . Ale nie pamiętam żebym z nią gadał.
" Oh tak.. . To seksowne... as Fuck? " ( Przepraszam ale as Fuck tak się mówi nie umiem tego przetłumaczyć) - napisałem.
"Nie pamiętasz nic Jason? Wczoraj coś się wydarzyło.. .Gdzie jesteś? " Mądra dziewczyna rozgryzła wszystko.
"U kumpla. Byłem wczoraj trochę nieogarnięty " Taka była moja odpowiedź.
" Oh okej. Mniejsza z tym. Będziesz w szkole ?" spytała .

Wszystko wyglądało dziwnie. Pamiętam nasze rozmowy z wczoraj i wszystko ale nie pieprzyłem się z nią! Dzięki Boże! Układając moje "yea" jako odpowiedź próbowałem wstać z łóżka ale znowu na nie upadłem. Kurwa nie jesteś trzeźwy.Byłem wolniejszy niż inny stająca teraz rzecz. Mój chuj robił teraz lepszą robotę niż ja. ( Ile ona miała lat jak to pisała? o.o) Powoli wstałem czołgając się do łazienki. Wziąłem prysznic. Po czym wziąłem moją suszarkę. Wiem to brzmi jakbym był pedałem ale jeśli mam złe włosy mam zły humor. Gdy wyglądałem jak Bóg wyszedłem nago z łazienki bo mój biały t-shirt , bokserki i jeansy.

____________________________________________________
Wiem że to głupio brzmi że część pierwsza ale nie mam czasu tłumaczyć dalej :( Jestem teraz w liceum i to co się tam dzieje przerosło moje granice. Postaram się dodac w przyszły weekend coś. Jak u was słoneczka? ♥ Miłego tygodnia :) Ja teraz siadam to niemieckiego.

7 komentarzy:

  1. Cudownyyyy... *.*
    Nie mogę się już doczekać kolejnego rozdziału! <3
    I <3 it!


    Zapraszam do mnie: http://neversaye.blogspot.com/
    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak to jest. Ja jestem w 1 technikum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity. ok rozumiem.:) powodzenia w szkole @EachDayIsDrive

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział!
    Warto było tyle czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej to jest świetne *.* jejuu kiedy kolejny? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. już 5 miesięcy nic nie dodajesz miałaś dodać w weekend :/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy