środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 8

Jason :
Ta dziewczyna naprawdę miała szczęście że nic jej się nie stało . Nawet seks w tej szafie to była jednorazowa sprawa. Jak zwykle wszystko poprzekręcała chociaż jej raczej nie chodziło o seks , mniejsza z tym , i tak nic nie było zabawne. Było już pomiędzy 3 a 4 , miałem teraz ekonomie . Po co kurwa komu to? Stwierdziłam że zwieje , wrzuciłem moje książki od historii do szafki i szukałem deski jednak nie znalazłem jej. Jak mam się  teraz dostać do Nicka?Spacer ? Nie sądzę . Miałem dziwne uczucie kto mógł ją wziąć  . Otworzyłem drzwi przede mną , uderzyłem lekko ręką i drzwi od szafki całkowicie się otworzyły , a w nich była moja deskorolka . Wziąłem pierwszą książkę i odczytałem imię i nazwisko . - Julia Stark. Napisane czerwonym długopisem. Coś było z tą dziewczyną , nie wiem co ją podkusiło by to zrobić ale ludzie nie dotykają moich rzeczy .
Więc to był mój szczęśliwy dzień ponieważ Julia akurat szła wzdłuż korytarza z pamiętnikiem w ręku , szła do damskiej toalety więc poszedłem za nią do toalety i popchnąłem drzwi najciszej jak mogłem . Stałem pod ścianą słyszałem że jest w kiblu , więc spokojnie czekałem . Kiedy wyszła nie zauważyła mnie dopiero kiedy odkręciła kran i spojrzała w lustro krzyknęła - O mój Boże !
Podszedłem do niej powoli owijając ręce wokół jej talii  i przyciągając ją do mnie .
- Co ty zrobiłaś ? - spytałem jeżdżąc moim nosem po jej szyi
- Nic - powiedziała a jej głos się trząsł
- Zrobiłaś .. - powiedziałem całując jej szyję - wzięłaś moją deskorolkę - powiedziałem przegryzając jej ucho
- Nie - powiedziała
Obróciłem ją i przywarłem do ściany - Naprawdę? - powiedziałem przesuwając moje dłonie na jej biodra
- Tak , Nie podoba mi się to Jason - powiedziała . Oczywiście że jej się nie podobało , ona to kochała .
- Więc .. - przesunąłem moją rękę pod jej spódniczkę na jej biodro - Dlaczego moja deskorolka -serio już mnie to nudziło - była w twojej szafce?
- Nie wiem , możesz mnie puścić - powiedziała
- Powiedz mi dlaczego , i Cię puszczę - powiedziałem bardziej się do niej przybliżając - Serio nie rozumiem , dlaczego taka jesteś ? - mówiłem - Ja chcę tylko wiedzieć dlaczego moja deska była u ciebie w szafce! - Powiedziałem podnosząc głos aż echo rozniosło się po całej łazience
-Oh Co się stało z Jasonem - powiedziała.
Nie, ona nie powiedziała tego.
- Nie zmieniaj tematu- powiedziałem
- Dlaczego? Masz to co chciałeś- Powiedziała , bawiąc się moimi włosami. Czy ona była świadoma tego co robi?
- Nie przesadzaj- powiedziałem odchodząc od niej i otworzyłem drzwi. Była poza klasą za długo nie chciałem znowu mieć kłopotów. Wziąłem plecak i wrzuciłem go na plecy, i wskoczyłem na deskę. Zanim spojrzałem w górę szybko zatrzymałem deskę zanim wjechałbym w Julię.
- O hej - uśmiechnęła się
- Ruszaj się - powiedziałem do niej
- Naucz mnie jeździć - powiedziała
-Nie - odpowiedziałem złośliwie
____________________________________________________________
Niestety ale better off alone zostało usunięte z JBFF. Na szczęście znalazłam tą historię do 30 rozdziału na internecie ... . Niestety ale tylko tyle będzie z tej historii ale mam newsa! Będę tłumaczyć jeszcze jedno opowiadanie pt. Za zakazanymi granicami . Brzmi ciekawie? :)
Pytania ? : http://ask.fm/ipraiseswag
Zapisy do informowania w dziale Informowani . Dziękuje za 8 komentarzy i ponad 4 tys wejsc. 1,5 tys w tydzień wow! Kocham was! :) @iPraiseSwag ♥


9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział,dziękuję ze tłumaczysz.A propos jbff podobno przeniesli wszystkie opowiadania na justinbieberfanfictionplus.com ale nie jestem co do tego pewną w 100%
    @damebiebz

    OdpowiedzUsuń
  2. A tlumaczenie BOA jest gdzie indziej tlumaczone ? :o
    +tłumacz inne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie po prostu jakaś dziewczyna z USA przenosiła to opowiadanie na inną stronę i przeniosła do 30 rozdziału :) . Wiem o justinbieberfanfictionplus.com ale tam nie ma , jest cabin 304 itd a tego akurat nie ma i nie wiem co dalej .... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle niesamowity, nie mogę się już doczekać co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super nie moge doczekać sie nn :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jejejejejejeje.. dzięki, że tłumaczysz, kiedy nn? już się nie mogę doczekać..


    szukałaś better off alone na http://justinbieberfanfictionplus.com/


    :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rozdział jest świetny ;) i tłumaczenie też. Tylko czy Jason musi być takim dupkiem? -,- nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ;) @BlueBelieber6

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy